vineri, 14 iunie 2013

Am si trandafiri !!

        In sfarsit mi-au inflorit si trandafirii !! De abia i-am asteptat, cu toate ca ploaia asta din ultimele zile , i-a cam ciufulit, arata foarte frumos. Este o incantare sa te plimbi printre ei si sa-i admiri ;





         am si roz :




       si totusi , ploaia asta a avut si un rol decorativ ;;miile de stopi arata excellent pe delicatele petale ale trandafirilor..Si acum ,,cireasa de pe tort,, asta este trandafirul care i-mi place cel mai mult;

Pe langa trandafiri ,si arbustii ornamentali au inceput sa arate din ce in ce mai bine, de fapt la cat m-am chinuit cu gradina asta ,ar trebui sa fie tot mai frumoasa;









in final vreau sa postez cateva imagini de ansamblusi daca vremea i-mi permite poate mai fac cateva poze saptamana asta.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu